طراحی ست اداری

طراحی ست اداری چیه؟

ست اداری به مجموعه ای از ملزومات چاپی هر شرکت یا یه برند که با حفظ لوگو، طرح و رنگبندی یکسانی طراحی بشن، گفته میشه. طراحی یه ست اداری میتونه از طرح های یکپارچه از اقلام مختلف ملزومات چاپی باشه. ست کامل اداری میتونه شامل کارت ویزیت، کارت پرسنلی، سربرگ A4، سربرگ A5، پاکت نامه ملخی، یادداشت، پاکت نامه A4، پاکت نامه A5، کاور سی دی، فاکتور اختصاصی، والپیپر و … باشه.

چرا طراحی ست اداری مهمه؟

یک ست اداری زیبا و شکیل باعث میشه مشتریای شما توی نگاه اول به نظم و دقت شما توی تجارتتون پی ببرن و این مورد ناخواسته، اعتماد مخاطب رو جلب میکنه. یه ست اداری دلنشین، دارای لوگویی هست که به زیبایی طراحی شده و یه رنگ سازمانی رو در کنار اطلاعات تماس دیگه ی مشتری، به همراه داره و با تخصص حرفه ای، توی هر کدوم از اقلام چاپی، با تناسب ابعاد، به درستی چیده شده. طراحی ست اداری از تخصص های تیم ماست.

جواب سوالتو نگرفتی؟

تماس با کارشناسان
برای مشاوره رایگان

09046678197
ارتباط آنلاین با کارشناسان